Sterk Merk sessie

De kracht zit in je profilering

Sterk Merk sessie

De kracht zit in je profilering

Geen zin in een bureau, wel uitbesteden?

Eindelijk consistentie in je marketing?

Je zoekt een strateeg die je ook helpt met de uitvoering?

Dan hoef ik bij jou niet aan te komen met van die adviezen dat je je eigen persoonlijke drama-verhaal gebruikt op je social media.  Verhalen over hoe diep jij in de put zat… hoe je het wonder ontdekte en hoe je nu 300K omzet met 3 dagen per week chillen.

Dat is zòòò 2024!

Ik weet wel wat jij wilt:

Eenvoud in je marketing. Een blijvend goede boodschap. Zinnige dingen zeggen waar jouw volgers van áán gaan zonder dat je jouw waardevolle netwerk irriteert.

Je wilt consistent zichtbaar zijn maar daar geen uren per week aan besteden.

En waarom je nog steeds zelf maar wat doet?

Dat is omdat je niet wilt uitbesteden aan een marketingbureau met jonge meiden die nauwelijks iets van jouw business weten. Maar je hebt er zelf ook geen zin in. Liever werk jij met je eigen klanten! Check?

De Sterk Merk sessie is het knetterende beginpunt van onze samenwerking

Bomvol energie, opties en knopen doorhakken. Ik ben betrokken, jij hebt altijd het korte lijntje met mij en vanaf dag 1 train ik ChatGPT om te werken in jouw tone of voice.

Jij krijgt:

.

Dat hoor ik dus elke keer. Want we spreken elkaar 3x. De 1e keer voor input. De 2e keer voor de keuzes. De 3e keer voor het plan en de opvolgende acties, in hoeveel tijd, met welke tarieven. Drie sessies én een plan samen voor € 1250,- excl btw, daar begint het. 

Omdat
boodschap + plan
= knallen

Is dit alleen voor je webtekst?

Nee, zeker niet. Je kunt instappen waar je maar wilt. Ik kan webteksten maken, LinkedIn-berichten, landingspages, weggevers met funnels, blogs waarmee je vindbaar bent op SEO én GEO en e-mails waarmee jij je volgers enthousiast maakt.

Samen maken we een plan. We kiezen prioriteit, maken keuzes en bepalen de volgorde. En dan gaan we aan de slag.

Jouw investering?

Denk aan 8000 euro per jaar,  misschien wel 10K. Beginnend met 1250 euro voor de eerste drie sessies samen. Daarna gaan we per project het werk uitvoeren.

In jouw tempo. Met jouw cashflow.

Met mijn 100% betrokkenheid en in één vaste tone of voice, zodat het klopt, past bij jou, voelt alsof jij het zelf geschreven hebt.

Je alternatief? Dat is dat je het zelf doet. Zelf leert. Naar een coach gaat. Nóg een cursus doet. En dan uiteindelijk tóch bij dat grote marketingbureau terecht komt omdat je agenda helemaal blokkeert…

Met mij in zee?

Vol waarde.

Trots.

Eigengereid.

Precies zoals jij bent?

Want alles begint met een telefoontje

Daarin beslissen we of we gaan sparren. Die eerste sessie is gericht het verzamelen van de input. 

Daarvan maak ik een profiel zodat we daarmee keuzes kunnen maken: wat wil je écht en hoe ziet eruit? Die schets met dit sparren is zo verhelderend! 

Daarna, in de 3e sessie, bespreken we je marketingplan.  Geen 24 pagina’s vol opties alsof je een starter bent. Maar direct op volgorde, met een tijdspad en frequenties.
Bijvoorbeeld eerst je nieuwe aanbod. Een goede mail naar oud-klanten. Dan je LinkedIn of andere socials. En als het begint te werken, doen we je website. Uitgebreid. Indien nodig.

Wil jij eindelijk die profesionale kroon op alles wat je al hebt neergezet in je eentje?

In de afgelopen jaren deed ik dit al, alleen benoemde ik het toen anders:

REVIEWS REVIEWS REVIEWS REVIEWS REVIEWS REVIEWS REVIEWS REVIEWS
REVIEWS REVIEWS REVIEWS REVIEWS REVIEWS REVIEWS REVIEWS REVIEWS

Neem Harmen – bikefitter.
Voor hem schrijf ik elk jaar een serie e-mails voor zijn warme contacten. We sparren over de insteek, ik denk strategisch mee, en werk het daarna helemaal uit.
Sindsdien hoort hij van zijn klanten:

“Je nieuwsbrief is zo leuk elke week. Je kan merken dat je die tegenwoordig zelf schrijft.”

Dat is precies de bedoeling. 

Of Harriëtte – HR-adviseur.
Ze twijfelde of ze haar doelgroep moest versmallen.
Samen ontdekten we: stoere mannenbedrijven, daar gaat ze van aan.
We herschreven haar website, maakten een nieuwe salespage en ik gaf haar 12 ideeën voor LinkedIn.
Nu appt ze me geregeld:

“Weer zo’n fijn stoer mannenbedrijf erbij.”

Zo werkt het als je marketing voelt als jij.

Waarom bij mij?

Omdat ik met mijn 18 jaar schrijf- en marketingervaring weet wat ondernemers denken, wat klanten willen en waar neuromarketing mee verleidt.

Achttien jaar vond ik het lastig om te erkennen wat ik echt ben: een merkbouwer, een creatieveling, zoveel meer dan alleen de tekstschrijver met Pit.

Nu ga ik verder onder de naam Merkwaardig Goed. Omdat jij en ik twee dingen gemeen hebben: we zijn beiden goed in ons vak, en ons bedrijf is een merk waardig. Dát mag dan wel eens zichtbaar worden!

Met levenswijsheid
Met ervaring
Met creatiekracht.

Dat is waar ik voor sta

Waar sta jij voor en hoe breng jij dat over op je klant?

Datum prikken?
Of eerst even bellen?
In beide gevallen: ga naar contact.

“Niet om gelikt te zijn of om te shinen. Maar gewoon om te laten zien waar jij voor staat… en daar een leuke business mee te draaien”.

Nog meer klanten reviews? Die lees je hier. Of bekijk hun resultaat.

Scroll naar boven